top of page
Search

איך לתכנן חתונה בתקופת הקורונה?


תקופה חדשה – קולקציה חדשה, חתונת בזק – שמלת בזק, חתונה קטנה – הוצאה קטנה.



התקופה האחרונה הייתה קשה ומורכבת לכולנו, זוגות מאורסים והמשפחות שלהן, עצמאיים ושכירים וכמעט כל אדם שחי בזמנים המשוגעים האלו.

כואב לי לשמוע, לראות ולחוות יחד איתכן את האכזבות והרגשות המעורבים של המציאות החדשה שנכנסנו אליה. אתם, הזוגות המאורסים שכל שביקשתם היה להתחתן ולהתחיל לחיות את החיים המשותפים כזוג נשוי, כמשפחה.

הכנתי לך כמה טיפים שאני מקווה מאד שיוכלו לעזור לך להסתגל למציאות החדשה ולהתחתן עם הרבה פחות דאגות.


**כמובן שחשוב להתעדכן בהגבלות העדכניות ביותר!


קודם כל תירגעי ותנשמי עמוק, תקופת המעבר וההסתגלות הזאת מטלטלת את כולנו.

אבל, יש בה גם המון הזדמנויות, להתקרב, להכיר עוד קצת, את עצמנו ואת הסובבים אותנו.


בזמנים רגילים בדרך כלל מחליטים קודם כל מה כמות המוזמנים ואת המקום ומועד האירוע, אחר כך סוגרים את כל יתר הספקים. עכשיו המצב הפוך לגמרי, את כמות המוזמנים אנחנו יודעים כמה ימים לפני האירוע (או כמה שבועות במקרה הטוב), ואת המקום קשה למצוא ולהתאים לכמות המוזמנים ואז כמעט בלתי אפשרי לקבוע תאריך.


לדעתי רשימת הטיפים הבאה תעזור לאלה מכן שהולכות לאיבוד בין כל ההנחיות שמשתנות. ואם כבר סגרתם תאריך והכל מוכן וסגור, תמשיכי לקרוא אולי תאהבי ותיקחי מכאן איזה רעיון או שניים.

רשימת מוזמנים

קודם כל צמצמו את הרשימה למינימום האפשרי, אם הגעתם ל-50 מוזמנים, מעולה אתם יכולים להתקדם לשלב הבא, אם יש לכם בין 50-100 מוזמנים תשקלו לעשות שני סבבים או שני אירועים נפרדים כמו חופה למשפחות ואפטר לחברים.

הכינו עוד רשימה של 50 מוזמנים נוספים שקרובים אליכם ואיתם אתם רוצים לחלוק את שמחתכם. גם את הרשימה תוסיפו לסבבים אם אפשרי.

הקפידו לשלב בכל רשימה מוזמנים משתי המשפחות. אל תשכחו, בסוף, חתונה היא אחת השמחות המחברות ביותר.


חליפת חתן | שמלת כלה

לא משנה אם אתם קונים משהו מוכן, מזמינים עיצוב אישי או מחכים לחבילה מהאינטרנט. הלוק שלכם יכול להיות כמעט סגור כבר עכשיו, תלוי בארון ומחכה לרגע הנכון.


חשוב שיהיו כמה אופציות באותה מערכת לבוש, אתם עוד לא יודעים אם החתונה תהיה בגן גדול, בגינה של איזו וילה מטורפת בשרון, מתחם צימרים מפנק בצפון או חופה רומנטית על חוף הים. האמת, אתם אפילו לא יודעים מה יהיה מזג האוויר.


לדוגמא חליפת חתן בשלושה חלקים או מכנס מבד נושם שיכול לעבוד עם מכופתרת אוורירית ועוד אין סוף אפשרויות בהתאם למי שאתם.

שמלת הכלה יכולה להיות בגד גוף כלתי מיוחד עם חצאיות מתחלפות ועליונית תואמת

או כל שילוב אחר שנותן לך את הגמישות להיות את בכל סיטואציה אפשרית.

את האקססוריז אפשר לבחור בנחת, להסתובב ולהתאים את העגילים המדויקים, השרשרת או סיכות השיער.

אפשר למצוא באטסי (ETSY) אמנים ישראליים שמכינים תכשיטים מיוחדים וייחודיים.

איפור | שיער

חשוב מאד שתתחברי למי שאת רוצה שתעשה לך איפור שיער, אם זו אותה אחת או שני ספקים שונים החיבור הבין אישי חשוב לא פחות מהעבודה עצמה, דרך החיבור האישי נוצרת החוויה המיוחדת של היום הזה, ודרך החוויה מגיעים למקומות המדויקים של האיפור השיער שמתאים בדיוק לך.

פגישת ניסיון היא בקשה לגיטימית, גם לגיטימי שתהייה בתשלום, אל תוותרי עליה! היא יכולה להכריע אם את מתחברת אליה או לא.

** במיוחד בזמנים אלו חשוב מאד לדעת שמי שאתן סוגרות איתה תהיה מוכנה להחזיר את המקדמה במידה ולא תצליחו למצוא תאריך אחר.

צלם

כבר עשיתם בוודאי חיפוש של צלם או שאתם כבר יודעים שנים מי יצלם את החתונה שלכם (כמו בעלי האוהב), אתם יודעים פחות או יותר מה העלויות והזמינות של הצלם שיצלם אתכם ביום המאושר בחייכם.

אם כבר סגרתם תאריך והכל מוכן והחתונה תהייה בתאריך שקבעתם,

מושלם תמצאו את הצלם שהכי אהבתם והכי זמין.

אם עוד אין לכם תאריך, תכינו רשימה של שלושת הצלמים שהכי התחברתם אליהם, עם הצעת המחיר שלהם לכל כמות מוזמנים, ככה ברגע שיהיה לכם תאריך תוכלו לדבר איתם ולסגור עם מי שהכי אהבתם והכי זמין.

בהסכמים שאתם עושים עם ספקים תקפידו להגן על עצכם בתור לקוחות, אבל, תזכרו שמולכם יש אדם שנפגע לא פחות מכם, המצב הנורא הזה לא דילג על אף אחד – תהיו הוגנים 😊

אוכל, שתייה ושאר פינוקים

תכינו כמה אופציות, יכול להיות שלא יהיה תאריך פנוי באולם או בגן שרציתם ויכול להיות שתצרכו להקים את כל האירוע בלב מדבר, הכל בהתאם להנחיות, צודקות או לא, זה לא כל כך נתון לשיקולינו.

תבררו על שירותי הסעדה מכל מיני מטבחים, יכול להיות שתפגשו מישהו מיוחד! תחשבו בשרי, חלבי, טבעוני, בופה, ישיבה, משאיות אוכל ובטוח יש עוד שלא רשמתי פה. זה המקום והזמן להיות יצרתיים.

אלכוהול ושתייה קלה זו חוויה שאפשר לשדרג בקלות עם שירותי בר מיוחדים שמוסיפים לאווירה.



תמיד תזכרי את האורח הטבעוני או הצמחוני, בטוח יש לך לפחות אחד כזה



די-ג'י

תבקרו אצל כמה, תראו למי אתם מתחברים הכי טוב, מי ינגן את המוזיקה שהכי מתאימה לרחבה שלכם, לאורחים שלכם ולשעה של האירוע, איך לבחור את המוזיקה הנכונה זו כבר תורה שלמה, הם יודעים אותה הכי טוב, תסמכו על שיקול הדעת שלהם והם יעשו לכם חתונה מטורפת.

תזכרי שהאורחים הם אלו שרוקדים ומרימים, תשתדלי להתאים את המוזיקה לאופי של האורחים

טאצ'ים קטנים שעושים את ההבדל

אחד היתרונות הגדולים של אירוע קטן שאפשר לשים לב לפרטים הקטנים ולתת יחס הרבה יותר אישי לכל אחד מהאורחים שלכם. תחשבו עליהם, יש אין סוף רעיונות יצירתיים לדברים קטנים שהופכים את חווית החתונה למשהו מעולם אחר, כמו קסם פרטי כזה...


חופה מעוצבת יכולה להפוך את הרגעים המיוחדים האלו לבלתי נשכחים, להוסיף איזה טאצ' קטן ומושלם, החופה היא מסגרת ששמה את שניכם ואת המשפחות הקרובות ביותר בתוך רגע מיוחד. זה בסדר להשקיע קצת במסגרת יפה לתמונה מושלמת.

סידורי פרחים הם פשוט דבר יפיפה, כשהוא נעשה במידה ובאלגנטיות מתאימה לאירוע, הוא מחבר את היושבים לאכול לאווירה החגיגית. כמעט כל אחד יכול למצוא בפרח מיוחד את היופי שבו, כמעט בכל אחד הוא נוגע בפינה של אהבה בתוך הלב, האורחים שלכם יתרגשו בתוך אווירה מיוחדת של אהבה.

עריכת שולחנות באירוע קטן היא משמעותית ביותר, גם אם הלכתם על בופה, תחשבו על האורחים, הם ירצו להניח איפשהו את כוס השתייה או הצלחת. פתקים קטנים ובהם חוויות שהאורחים היו חלק בהם או משהו שלכם שאתם רוצים לשתף יכולים בקלות לשדרג את החוויה.

תזכרו מי אתם, מה חיבר אתכם

מה גרם לניצוץ האהבה להתפרץ ביניכם ולהפוך אתכם לבלתי נפרדים.

לאוהבים ואהובים.

נשיקות

בינה



138 views0 comments
bottom of page